Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya Portalen er igen online
Webmaster
Webmaster skrev:
Omkring www.pattaya-portalen.dk som har ligget på samme server, så er problemet der noget værre. Der er hele databasen nemlig slettet af hosting-firmaet.

Jeg tror/håber at jeg har en kopi af databasen liggende et eller andet sted. Hvis jeg finder den, så kan jeg måske redde www.pattaya-portalen.dk på et tidspunkt hvor jeg har tid og lyst..

Jeg har nu fået kigget lidt på problematikken omkring Pattaya Portalen og har fået siden op igen.

Den seneste kopi jeg havde liggende af databasen var tilbage fra den 10. oktober 2017. Pattaya Portalen er derfor genskabt udfra den kopi. Det betyder så at alt aktivitet efter den dato ikke længere eksistere.

Jeg har lagt den genskabte kopi af Pattaya Portalen ned i et bibliotek ved navn "old" - så linket er altså www.pattaya-porta... til den genskabte side. Jeg vil så på et tidspunkt overveje hvad pladsen i roden af www.pattaya-porta... skal bruges til.

Foruden hjemmesiden for Pattaya Portalen, så findes Facebook-gruppen til siden også forsat. Den Facebook-gruppe kan findes HER.

En nyhed om Copenhagen Bar i Pattaya som er sat til salg har jeg i forbindelse med genskabelsen også lige fået lagt på siden.

Linket til siden er: Pattaya Portalen

God fornøjelse.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: