Se indlæg
 Udskriv debat
Politiet advarer vandkamps-turister i Thailand Så er der folkefest i Thailand, og kåde turister er p
Nirvana
Politiet advarer vandkamps-turister i Thailand
Så er der folkefest i Thailand, og kåde turister er på vej til verdens største vandkamp, men det thailandske politi maner til ro og beherskelse

https://ekstrabla...nd/7115088

Come As You Are

JohnBKK
I denne så typisk thai khon baa periode, bevæger jeg mig kun udendørs når det er livsvigtigt, dvs. købe bajere, sprut, blandevand, chips, peanuts, isterninger.. og lidt mad. Livet foregår de næste mange dage i Condo boxen, med en stak DVD´er... Nå nej, det var i gl. dage, nu kører det tip-top med Youtube, streaming, og hvad det altsammen hedder, der sker dog fremskridt her i sanook mareridtet.

Kørte da på motorcy her i eftermiddags, og alle idioterne langs vejene var klar med vand i baljer, men jeg satte sgu´ da bare farten op og styrede direkte mod dem, de sprang for livet, hahahaha!

............ Rolll

vandango
Når man bevæger sig rundt i bil om aftenen kan det godt være lidt udfordrende.
Nogle steder står folk i grupper ude på gaden, når de gør det i mørket mens de venter på forbi kørende motorcykler, kan jeg ofte ikke se dem før jeg passerer dem.
Har ellers godt lys på bilen men kan ikke se dem. Tror at det er noget optisk fra det vand der ligger på vejen, og de tonede ruder bilen er født med samt især lyset fra modkørende biler.
Der er stille på skadestuen om aftenen, min favorit sygeplejerske venter faktisk på mig, de andre kunne ikke drømme om at skifte min forbinding når hun er på arbejde. Wink
Mht. vandplaskeriet er kvarteret jeg bor i røvhamrende kedeligt. Ikke noget problem med at handle ind når jeg vælger shopping centrene.

holmholm
vandango skrev:

Der er stille på skadestuen om aftenen, min favorit sygeplejerske venter faktisk på mig, de andre kunne ikke drømme om at skifte min forbinding når hun er på arbejde. Wink

Fornemmer lidt at det er tid til udskiftning af puttehøne, efter at den gamle har forsøgt at tage livet af dig rol

vandango
holmholm skrev:

vandango skrev:

Fornemmer lidt at det er tid til udskiftning af puttehøne, efter at den gamle har forsøgt at tage livet af dig rol

Ha ha ha ja, de unge søde sygeplejersker er en kæmpe uimodståelig fristelse. Wink

JohnBKK
Sidste dag - håber jeg da - af dette sanook vanvid, ingen uheld og skrammer, holdt mig også væk fra alle steder hvor Somchai aberne gik amok..

Et eksempel:

https://www.livel...1523811330

De er sindssyge..

juj
JohnBKK skrev:

Sidste dag - håber jeg da - af dette sanook vanvid, ingen uheld og skrammer, holdt mig også væk fra alle steder hvor Somchai aberne gik amok..

Et eksempel:

https://www.livel...1523811330

De er sindssyge..

Ja de er mere end skøre. Jeg holdt mig altid hjemme mens det stod på. Fuldstændigt vandvitigt det der forgår, dog ikke helt så slemt på Phuket hvor det bare er en enkelt dag. Så det var begrænset hvad der skulle handles ind af sprut og mad for at hygge med indendørs sysler.Yo baby

vandango
Har lige været en tur inde i byen, ser ud til at det er slut nu.

Spring til debat: